loading...
شعرانه ها/سایت تفریحی سرگرمی
درباره سایت



با عرض سلام خدمت باز دید کنندگان گرامی


از این که به این سایت  سر میزنید و با نظراتتون ما


رو در هرچه بهتر کردن این سایت همراهی


میکنید کمال تشکر را دارم



دوستانی که قدم رنجه میکنید


و به وب خودتون سر میزنید


حتما درباره مطالب نظر بدید



و با نظراتتون مارا خوش حال کنید


با تشکر (مدیریت سای شعرانه ها)



( توجه ) این وب از این پس به روز میشود  ( توجه )



متن آهنگهای جدید ایرانی این سایت در ستاد سازماندهی ثبت شده است متن آهنگهای جدید ایرانی - پرشین لیریکس


 

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سلااااااااااااااااام 2 380 charly
جملات حکیمانه.... 3 432 sheraneha
اس ام اس ولادت حضرت علی (ع) 2 325 sheraneha
معرفی شرکتهای برتر خودرو سازی جهان 8 683 sheraneha
آوای انتظار همراه اول آلبوم دیگه میرم از مجید خراطها 0 239 sheraneha
دانلود کتاب نیاز انسان امروز دکتر شریعتی..... 0 252 sheraneha
ضرب المثل جالب مردم ژاپن 2 339 sepidgol
زیارت نامه ی مدیرگروه LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL =)) 2 481 sepidgol
لطیفه های خنده دار و طنزهای خواندنی 0 274 sheraneha
استاتوس های بانمک 0 279 sheraneha
طنزنوشته های جدید خنده دار و باحال 94 3 352 sheraneha
طنزنوشته های الکی و مثلا و جوک های جدید خنده دار 2 365 sheraneha
سال 1934 مبارک 6 413 sheraneha
درخواست متن آهنگ 10 561 sheraneha
آهنگ های پیشواز ایرانسل و همراه اول از آلبوم مدار بی قراری 0 240 sheraneha
اس ام اس ها و جوک های کوتاه خنده دار و بامزه 0 252 sheraneha
تست هوش جالب..... 0 331 sheraneha
نظرسنجي‏؟؟‏!‏‏!‏؟؟ 3 319 sheraneha
اطلاعیه جدید سایت(حتما بخوووووونننننید) 2 319 sheraneha
آتش عشق / حمید مصدق : ) 3 412 sheraneha
mamali بازدید : 584 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

 

آها.. میگن هرکی یه داستانی داره ، خب اینم داستان منه
خاکستری ؛ لیتو

 

من اون یه نفرم که دوست داری داستانشو بدونی
رک بگم مثل کتاب باز باشه تا که بخونی
صفحه به صفحه حرف راست باشه بمونی
پشت هم ، قویتر کاش آره بتونی
اولا رو بیتای اینترنتی
دعا میکردم میفتم من این ترم یکی
بودم عشق عرفان
برا همینه که شبیش شدن نصف ورسام
خیلی خسته بودم من از اسم بهزاد
آره یه کم گذشت بعدش سریع لیتو اومد
هر دختری خواست باهاش دیت و ( Date ) اومد
بعدم پایدار شروع شد و قلبمو دادم
رک و راست میزنم الان حرفمو با رپ
میرم جلو ولی میمونه من قبلنو یادم
میونه حرفن و و آدم
مهم نیست برام دیگه چی میشه تهش
با این که جاده خاکی بود ندارم ریگی به کفش
نه..

اینجا تنها اومدمو
از اینجا تنها دارم میرم
جلوم آدما رو چیدم
منم میشکونم و میگم
همه حرفا به ک×رم
من نمیترسم از آیندم
هرچی باشم یا که من خوانندم
بردم بازم اگه من بازندم
چون میدونم میرسم به جایی که خواستم

رک و راست الان حرفامو میگم و میرم
توی مهمونی یادمه که سیجلو دیدم
همون موقع شدیم زود رفیقای خوب
دیدیم سلیقه هامون هست رو بیتا یه جور
گفت نمیخواد مشکلا رو تو حل کنی با رپ
همون موقع ساختیم با هم نکنی باور
ساعت وایسه رو گفتن همه فوق العاده بود
حرفای توش بیشتر رک و ساده بود
با اینکه دشمنا بودن رفیقا کشتنشون
نمیدونم چرا شده بودم دشمنشون
پس پشتم بهشون ، میرم من ادامه راهو
نمیخوام دورم من آدمای اضافه کارو
الانم هرچی باشه ، دیگه من شما رو دارم
گول نمیزنم میدونم که کجای کارم
دمتون گرم بودین این دو سالو با من
دارم میگم چه جوری داشتیم این دو سالو با هم

اینجا تنها اومدمو
از اینجا تنها دارم میرم
جلوم آدما رو چیدم
منم میشکونم و میگم
همه حرفا به ک×رم
من نمیترسم از آیندم
هرچی باشم یا که من خوانندم
بردم بازم اگه من بازندم
چون میدونم میرسم به جایی که خواستم

دیر اومد میدونم آره ببخشید
موزیکا لش بودن باقیشونم یه کم شیک
اگه لهم شیم بلند قوی سرجامونیم
آخرش خدا بالاسرمونه همه با اونیم
آه! یادمه که داشتم من یه عالمه شعر
ولی فکر نمیکردم هیچوقت آهنـگ بشه
تا آخر خودتی و خودت پس بنداز دور بره
هرچی دو دلیه دورت اینجا نصف خونگین
آره نصف تو کوچن
یه سری لاشخورن باقیشونم اسکروچن
منم ترجیح میدم جاده رو تنها برونم
دوستام موزیکامو تو مستی شبا بخونن
کاری ندارم به کارت اگه سود نباشه
نمیکنه کاری برات حرف زور نباشه
ولی مهم نیستن ، چون من تنها قویم
بخورم زمین پا میشم صدبار همینم
میکنم کار خودمو ت×م*مه حرفا جدیداً

برو جلو برو جلو نترس اصلاً
تو برو جلو برو جلو نترس اصلاً
تو برو جلو برو جلو نترس اصلاً
چون جلوتو نمیتونن بگیرن
من نمیترسم از آیندم
هرچی باشم یا که من خوانندم
بردم بازم اگه من بازندم
چون میدونم میرسم به جایی که خواستم

 

 

( متن اهنگ پیش به سوی بهزاد لیتو  )(بهزاد لیتو)

 

(  از آلبوم  خاکستری)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
شعرانه ها/سایت تفریحی سرگرمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • محل تبلیغات

    پخش اختصاصی

    مجموعه عناوین کاربری

    نمونه در انجمن سایت

    مجموعه فریم های عاشقانه

    با کیفیت عالی

    متن اهنگ رویای خیس

    مهدی شعبانی

    مجموعه فریم های عاشقانه 2

    با کیفیت عالی

    متن اهنگ زمستون

    مهدی شعبانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 841
  • کل نظرات : 173
  • افراد آنلاین : 114
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 375
  • باردید دیروز : 351
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 1,320
  • بازدید ماه : 1,320
  • بازدید سال : 50,729
  • بازدید کلی : 873,009
  • کدهای اختصاصی

    اسکرول بار

    نرم افزار های کاربردی












    عکس های خوانندگان

    یاس (سری سوم)


    مازیار فلاحی (سری اول)


    علی عبدالمالکی(سری اول)


    مرتضی پاشایی(سری اول)


    محسن یگانه(سری اول)


    علی تکتا(سری اول)


    سیاوش قمیشی(سری اول)


    علیرضا طلیسچی(سری اول)


    داریوش(سری اول)


    امیر تتلو(سری اول)


    امیر خلوت(سری اول)


    صادق(سری اول)



    شهاب تیام(سری اول)


    شهاب رمضان(سری اول)


    بهنام صفوی(سری اول)


    رضا صادقی(سری اول)


    رضا شیری(سری اول)


    شادمهر عقیلی(سری اول)



    حصین(سری اول)


    افشین اذری(سری اول)


    افشین(سری اول)


     محمد بیباک(سری اول)


    بابک جهانبخش(سری اول)


    رامین بیباک(سری اول)